lördag 1 februari 2014

Svammelinlägg nummer 549

Här skall ni få ett riktigt svammelinlägg.

Vi börjar med att berätta att jag hatar vintern. Hat är ett starkt ord men just nu så kan jag verkligen säga att jag hatar vintern. Det är kallt! Inga kläder någonsin håller mig helt varm. Helt enkelt inte min grej, den här vintern.

Sen en till sak som jag stör mig på…såå ofta så tänker jag på något som jag skall skriva ett blogginlägg om, men så skriver jag inte, eller tänker att jag gör det senare. Men då har ju någon annan redan hunnit skriva om detta och så känner man sig som en copycat och så låter jag bli att skriva. Tråkigt. 

Resan! Den var underbar. Alldeles underbar. Jag har inte tänkt på vardagliga grejer, jobb, snö, matlagning… Jag har bara njutit av värmen, lekt med ungarna och myst med familjen. Det borde vara lag på att vara 3 veckor utomlands i januari. Varje år!

Jag borde bli kvitt mitt sockerberoende och röra på mig mer. Bla bla bla. I Spanien gick vi hela tiden, varje dag, hur mycket som helst och det var så skönt. Idag gick jag till supermarket i Sandviken från svärföräldrarna. Svettandes drog jag vagnen, med bara ett barn och tänkte inombords en massa fula ord.  Återigen, vintern suger. 

Nästa helg blir det Astors 1-års kalas och på måndagen skall vi fara och ta 1-års foto. Så nu hoppas vi alla håller sig friska.

Och hörni, vet ni hur out man är då man varit borta från tv:en i 3 veckor. Det kommer tydligen eurovisions uttagningar??? Och Putous har börjat igen...

Nu skall jag surfa vidare och se vad det kostar att resa till Thailand...

Inga kommentarer: