söndag 1 juni 2014

2. Today's weather


Dagen började med regn och rusk och vips hade vi solsken och mellis utomhus. Härligt!!! Ungarna äter bara en sort av barnmatsburkar numera (som tur) och det är pilttis mango. Rimma vägrar yoghurt så detta får det bli istället. Astor vill inte ha yoghurt om han ser att Rimma äter mango, så det blir ofta mango för båda då. 


Är så på topp angående min stundande resa!!! Vädret ser ut att bli finfint! 

Har här i min ensamhet om kvällarna googlat runt lite på den där ena väskan som jag kikat på. Konsulterat en vän och funderat på tull-avgifter och kontaktat NK i Stockholm. Kommit fram till att jag inte vinner på att beställa den från USA pga tullen. Och att den är dyrare på NK än på Net-a-porter och så räknade jag och funderade. Man vill ju inte göra något förhastat. Och så bestämde jag att it´s now or never och så beställde jag den. IIIIIK! 

Så olidligt spännande! Tänk om den inte alls är sån som jag tänkt mig? Tänk om den är för liten? Eller för stor? Eller tänk om den är...alldeles underbar? 


Inga kommentarer: