lördag 28 juni 2014

Hangö

Då jag kom från stockholmsresan så hoppade jag på tåget som tog mig till Karis. Där bytte jag tåg till ett litet tåg som tog mig och min packning till Hangö. 


Solnedgång vid havet.


Barnen och A kom några timmar efter mig med bil hemifrån. Nästa dag for vi ut på sightseeing i Hangö. Alla (ok, de flesta) hamnarna skulle checkas samt båtar. 


Vädret var inte på vår sida. 










Pukyn var förstås med och det sparkades flitigt. 


Ända ner till stranden sparkade hon.


Sen började det se lite hotfullt ut på havet så vi skyndade in tillbaka. 


Såpbubblor lektes det med massor.


Så satt vi på beachen i vinterkläder och såg på medan några barn simmade i det iskalla vattnet och jag funderade på hur deras pappa lät dem göra det då jag höll på att frysa ihjäl. 


Eftersom Merja hade haft födelsedag så bjöd hon på paella. Smarrigt. 

Inga kommentarer: