tisdag 3 juni 2014

Dagens


För vårt besök till läkaren var vi på församlingen loppis. Rimma gick snällt och leka men Astor for runt som en virvelvind så jag kunde inte ens titta ordentligt. Men det jag såg var väl inget som passade oss. Är bara glad över att jag själv blev av med en ikea-påse med grejer. 


Svettigt var det idag. 


Och hårt gick jag tydligen, se bara hur håret flyger ;)


Gul pikeklänning/tunika / Peak
Jeans/ Marilyn Killah
Skor/ New Balance


Mellis ute, här skålar de med skedarna och har så kul så. 


Nej, ingen har klippt vår gräsmatta. Tur att A´s semester börjar idag!


A hade födelsedag idag och jag och Rimma slängde ihop en somrig tårta. Färdigköpt botten, jordgubbar och banan mosade ovanpå, vitchoklad mousse och jordgubbar och hallon ovanpå. Smarrigt och nästa för sött. Underbart med andra ord.

Idag har jag igen kollat på DHL´s sidor och kollat var väskan far. Den har varit i Bryssel hela dagen men för en timme sen kollade jag och nu har den blivit Processed så nu skall den väl snart vidare. Hoppas på att den landar i Finland snart för av min erfarenhet så kommer saker snabbt som tusan genom Europa och så stannar allt upp då de kommer till Finland. Hoppas på att få den på fredag. 

Inga kommentarer: