fredag 18 juli 2014

Handlat på barnavdelningen -åt mig själv!

Fast jag försöker tänka efter vad jag konsumerar så får jag då och då ett riktigt ryck och far och shoppar. Oftast så blir det på just Kapp Ahl, Lindex och HM de gångerna jag får dessa ryck. Idag så kände jag att jag ville fara ut en sväng och shoppa. Hade A på jobb så det var bara att ta med barnen. Vi for till GW gallerian. Hade hört att Mekka har slutförsäljning så jag tänkte spana in min gamla arbetsplats för sista gången på samma gång. 


Astor behövde nya pyjamasar (sålde precis två häromdagen) och det blev tre stycken nya. Ett par shorts (stackaren går i storlek 62 shorts ;), ett par simshorts, ett par små kalsonger och en kortärmad body. 


Rimma fick två par trosor (inspiration till att vilja börja gå på pottan?), topp-bodyn som är super att ha under klänningar eller att ha till natten om det är varmt och en riktig spetsdröm till klänning.


Man kan tydligen ha den så här också ;)


Jag hittade ett par skor åt mig själv och det händer VÄLDIGT sällan!!! Men inte på Mekka utan på Cip Cap. Att de kostade 14.95€ gör det hela mycket trevligare!


Sen hittade jag en långklänning på barnavdelningen på Lindex. Provade och tänkte att den kanske inte ens passar. Men det gjorde den och den fick följa med hem. Skönt svalt material och perfekt att ha hemma såhär dagar då det är varmt. 



Utöver detta så har jag hela två Odd Mollyn på väg hem till mig och då de har kommit så tänker jag ligga lågt med shopping (förutom om man gör riktigt ordentliga loppisfynd) tills hösten stundar och det börjar komma nya kollektioner av barnkläderna. Väntar ivrigt på Me&I och Nosh Organics (som är ett nytt märke för mig, skall ha party i höst) samt POMPdeLUX och Gugguu. Barnen växer så det knakar så det kan hända att det blir att ta ett nytt loppis bord snart. 

Inga kommentarer: