torsdag 31 juli 2014

Regnet


Före regnet myste vi ute.



Sen kom regnet!


Det var så skönt med lite regn tycker jag. Men så fort regnet slutade och solen kom fram så var det lika varmt igen. 


Rimma hos mommo och koffa. 


Astor fick se något riktigt häftigt. Och jag tror att han trodde att det var Cissi som körde ;) Vi var hos mommo och koffa en stund och sen åkte vi iväg till Emma och dom och hälsade på (läs: råddade till det riktigt ordentligt)


Idag blev det en sånär fläta.


Japp, aningen konstig.


Sen har Rimma ritat en " Fikka som spingga"  (för att klarlägga...så vill jag ju berätta att bollarna som är kropp och huvud har hon gjort med en såndär skiva från Tupperware, riktigt så där duktig är hon inte ännu). 


På förmiddagen for vi iväg till GW gallerian och köpte en födelsedagspresent åt Cissi och Isabelle. Isabelle fyller inte förrän i november. Men jag hade en ide så jag tänkte att jag köper den/det nu då jag nu ändå passligt var där. 
Sen var jag in till mitt f.d. jobb och jag hade sett att de säljer både det ena och det andra där eftersom de håller på och slutar. Så jag köpte sådana här "stands" som dom brukar ha prislappar och erbjudanden i. Det passar perfekt en A4 i ett sånt där och jag tänkte jag skulle ha barnens teckningar i dessa. Så kan man byta ut då man tycker. 3,50€ styck kändes inte så värst mycket för dessa. 


Inga kommentarer: