torsdag 10 juli 2014

Villaliv och vin

Dricker vin för andra dagen i rad. Var på grillparty hos grannarna igår (blev bjudna på underbar mat och dryck) och efter det så stack jag och M iväg till Dallas på en. Nu är vi på villan och njuter av värmen och spegelblankt hav. 

Var med ungarna i bastun tidigare idag och man får nog vakta och ha sig med dem. De är överallt hela tiden. Så nu är man nog värd ett vinglas då de sussar sött i sina resesängar. 

Det där åskvädret som jag berättade om tidigare, den där smällen var nog ett åsknedslag! Två hus ifrån min Mommo hade det slagit ner i någon form av el-skåp. Så det var inte undra på att det var så öronbedövande. 

Nu skall jag fortsätta sippa på min Australienska Chardonnay och ekologiska rotsaks chips. 

I morgon blir det en båtfärd tror jag bestämt.




Här väntar vi på att fadern i huset skall komma hem och så skall vi gå till grannarna på party.


Hos grannarna på party.

Inga kommentarer: