lördag 19 juli 2014

Tobylandia


Barnen taggade för att fara iväg till Tobylandia. 


Sommarhimlen är så vacker (och dramatisk, det tog inte länge innan det började åska).


Astor äter russin. 


Isabelle klipper faster Cesa.


Lite glasburkar. Fammo sa till mig att hon ju samlar på lite det ena och det andra. Det är det som är så roligt hos Fammo. Hon har så mycket roligt att titta på! Fast hur jag försöker göra av med grejer och leva minimalistiskt så innerst inne så är jag en samlare, en riktig skrotsamlare som älskar grejer i massor. Det jag inte gillar är det där med att inte hitta saker då man letar efter dem. 

Hos Fammo så finns det små grejer här och där och om det står en vas i något hörn så kan det finnas en massa skatter inuti, man måste bara se efter. 


Astor kollar in katten. 


Härlig tavla som Fammo målat på typ 70- eller 80-talet. Gav en vink om att Rimma nog skulle kunna tycka om att få den i 3-års present. =)


Astor 2014 och min pappa 1957. Viss likhet finns, i alla fall i håret. OCH i busigheten ;)


Och så här såg jag ut idag. Nyt favvo linne från Odd Molly och shorts från Pelle P. 

Inga kommentarer: