lördag 2 maj 2015

Color Obstacle Rush aka väriestejuoksu


Redo!


Mössan på ja menoks!


Till och med naglarna var färgbombade =)


Taggade till MAX!


Här har starten gått klockan 14:00. Jag rättar till mina brillor där i mitten. 



HEEEJ familjen! A var med barnen och hejade på sin mamma. 


Jag har klarat 30 meter nu ;)


Ett av hindren...ett av dom lättare. Inget skum och ingen rutchbana här inte =)



Kul var det.



Vi klarade oss i mål alla och vi sprang hela vägen. Ok jag gick några 10 metrar här och där, men med giraffbenen hölls jag med i alla fall. 



Nöjd över att vara i mål.



Var 5:e minut såg det ut så här framför scen. 


Man såg ingenting om man var inne i färgmassan. 


Jepp, I did it. Mitt allra första lopp. 5km. Någonstans skall man ju börja. 
Superkul, gör mycket gärna om det nästa år!

Tack tjejer!



Inga kommentarer: