torsdag 14 maj 2015

Loppisfynd


Sötnosarna efter vår öppet dagis resa i onsdags. 


I dag har jag och Isabelle varit på loppis i Solf och hittade både ett och annat. Ett Odd Molly linne som satt perfekt. Tack Jenny! =) Rimma fick en "bilstol" åt Herr Nilsson (fatta glädjen i det ni!), Astor fick ett par bruna me&i byxor och Rimma tre stycken långärmade klänningar (att ha på dagis sen i höst). Betalade 1,50€ för alla tre klänningarna tillsammans. Sen med samma flow som jag fick i Solf så kollade jag fb-loppisar lite då jag kom hem och haffade en me&i klänning för 12€ och det kändes också rätt så trevligt. Sen har jag ytterligare en klänning på G åt henne. Får se om det blir något av den affären. Passade på att rensa ut ur hennes skåp och en hel hög med me&i klänningar och tunikor kommer att få nya hem snart. 


Rimma har ritat Astor =)

Inga kommentarer: