fredag 22 maj 2015

En dag på stan

Rimma for iväg till Stundars med klubben. Ett långt rep och en massa små söta ungar gick iväg mot två bussar och for iväg till Stundars. Astor och jag for till närmaste park och härjade. 



Sen gick vi ner till stranden. Oj vad jag saknar att bo nära stranden. Och oj vad jag saknar Saloonen den här tiden på året. (åtminstone alltid emellanåt ;)


Astor tyckte att vi skulle ha en sånär båt. (jag kunde se ganska många som jag hellre ville ha ;)



Sen gick vi vidare till Setterbergs parken. 



Astor visade sig vara en riktig klätterapa. 


Pizza med rågbotten och pesto, tomat och färska svampar. 


Favorit i repris. Samma bord, samma servitör, oftast samma mat. 


Vi inhandlade lite födelsedagspresenter och sen for vi och hämtade Rimma och kom hem. I morgon blir det födelsedagskalas hos Nea. 

1 kommentar:

Linda (kusinen) sa...

Ser ut som en mysig dag!