fredag 19 augusti 2011

Frissan

Var till Hairdot idag och fixade till kalufset lite. Nu får jag bara vänta på att Isabelle får lov att börja klippa hår så får hon börja öva på mig =)

Lite kortare och lite rakare, annars är det som förut.

Och alla ni preggos därute, som går och tror att håret kommer att bli så skinande och vackert...Dream on! Mitt hår har inte blivit alls bättre fast jag är gravid och det lossnar precis lika mycket som förr.

Så där förövrigt så var jag till stan idag men Emma och Elias (ja, jag skall föröka kalla honom för hans riktiga namn, men det är fortfarande så mycket enklare att bara säga Klimpen),

Emma hittade ett par "övergångsjeans" ;) och en massa annat kul i klädväg. Jag och Kli...ELIAS fick nöja oss med mindre. Jag fick nytt hår och ett lakan. Och en panini. Elias fick mat som han inte ville ha (men vi lurade i honom muahhhaaaaa) och mjölk.

En riktigt lyckad dag med andra ord.

Inga kommentarer: