onsdag 10 augusti 2011

Kommer ni ihåg?

INNESPORT


En sommardag på stranden
då jag solade min kropp
hade jag jättekunkku feelis
tills solen skymdes av en stropp
han kytta skitigt på mej
och fråga: "vad gör du bland oss,
du som inte ens surfar
och ännu mindre spelar squash"

Jag ändra int en min
och jag svara honom ej
ty jag kan nog själv besluta,
vilken sport som passar mej
han kytta skitigt på mej
och tyckte säkert jag var out
men jag bryr mej int om pop-offer
som har pärstä som en scout

Jag spelar inte squash, ooh nej
windsurfing är ingenting för mej
i slalombacken kan man skada sej
bäst motion får jag med en tjej

Killen gick sin kos
och jag titta mej omking
jag såg en massa flickor
som inte döljde någonting
hormonerna dom funkka
jag börja tänka på min sport
ja, jag har mina egna knep
att få några kilon bort


Så jääkla bra =) Dessa skulle jag vilja se på Konstens natt imorgon!

2 kommentarer:

Linda (kusinen) sa...

Åh så jäkla bra! Tack för texten! Leah har bett mig sjunga den jätte många gånger efter att hon hörde den i Finland :-)

Och jag kunde ju inte hela..men nu så ..ha ha

Petra sa...

Nu är det bara att sjunga då du har texten. Och om du klickar på linken så hittar man en massa andra bra låtar som vi hörde på då vi var små =)