söndag 28 augusti 2011

Vecka 37 och ett gnällinlägg

Vecka 37 är här och den har börjat med extrem svullnad. Jag har klarat mig från svullnaden hittills men nu är det slut på det. Vår lilla trip till Ikea och våra kompisar i Tammerfors blev tydligen lite för mycket för den här preggon.

Fick ta bort mina ringar igår och det var inte lätt kan jag tillägga. Vänster fot är såå uppsvullen och det här är inte roligt längre. Så nästa vecka, eller ok, efter nästa vecka och A´s arbetsresa så tycker jag att Pingvinen kan börja göra entre´. (och jag har inte det minsta emot ifall det blir lite kallare snart).


Här har vi skåpet på G. Det blev riktigt bra!


V. 37 (36+0)


Det börjar bli tungt!


Hängmattan var bra men svullnaden gick inte ner för det.


Nu är det vatten och mat med lite salt som gäller. Att ta det lungt står också på schemat.

1 kommentar:

Linda (kusinen) sa...

Håll ut!!! Jag vet hur det känns...
Allt jobbigt, alla krämpor...det kommer att vara SÅ VÄRT DET! :-)
Massa kramar