tisdag 30 augusti 2011

Vad jag har gjort idag?



Tvättat kläder i storlek 50-56.


Snott denna bild av Isabelle.

Sen har jag röjt upp lite här hemma för jag skall få jättenaiz besök från Åbo imorgon. Två hela dagar!!!

Sen har jag gjort maletköttsoppa.

Funderat på att jag kanske ändå skall göra en ögonfransförlängning innan Pingvinen föds.

Tänkt att jag skall delta i en jobbrelaterad grej på fredagen.

Funderat hur gott det blir att köpa hem fisk från sik- och strömming marknaden på fredag, alternativt på lördagen.

Varit till mödrarådgivningen och fått veta att min lilla mage fortfarande är för liten och skall på ett extra ultra för att kolla att allt är bra.

"Chattat" med Hanna via Facebook i ungefär 3 timmar och fått smaskiga detaljer om att föda barn.

Bestämt träff med Maziikka och Eivor så de får inspektera min mage.

Ja, typ sånt har jag gjort idag!




Inga kommentarer: