onsdag 17 augusti 2011

Grattis Victoria

Vi kan ta en fika tillsammans med bebisarna sen nästa vår ;)

bild: iltasanomat

Så att det inte blir för mycket glädje i ett inlägg så måste jag rabla upp några saker som jag finner otroligt störande för tillfället.

1. Tobaksrök inne i mitt eget hem! WHAT liksom??? Grannarna röker ute på terassen eller balkongen och detta transporteras in i mitt vardagsrum och sovrum och förpestar luften. Vad man gör åt det? Ja, säg det.

2. Bloggar med musik. Man sitter och bloggsurfar och så ett tu tre dyker det upp musik från ingenstans. Och väldigt sällan är det musik man tycker om utan något pianoklinkkande scheisse! Ofta riktigt dåligt dessutom.


3. Personer som ett tu tre tar bort sina bloggar utan att meddela varför. Man har ju en massa läsare som börjar undra...typ som jag till exempel.

Inga kommentarer: