onsdag 3 april 2013

Fredag mitt i veckan?

Jag har fredags-godis-mysat på en onsdag jag. Orsak? Tyckte jag var värd det efter en minst sagt hektisk resa till butiken. Jag menar…hallåå Astor! Måste man skrika hela vägen till butiken? Måste man skrika i butiken? 
Han vrålade så som aldrig förr. Svetten rann på mamman som bestämt sig för att använda sin canada goose då det är +5 ute. (man må icke förglömma att denna jacka är gjord för arktiska förhållanden)

Han tystnade då jag lyfte upp honom efter kassorna och fortsatte skrika då jag satt ner honom igen. Himla tur att han är så söt, annars skulle jag nog tappat nerverna totalt. Då vi gick ut ur butiken så tystnade han eftersom han somnade av utmattning. 

Så jag belönade mig med vaniljglass, marchmallows, banan och kinuskisås i massor. Och på samma gång firade jag lite att skatteverket återigen minns mig på ett trevligt sätt. Tacka vet jag skatteåterbäringen!

Och vet ni, jag har fastnat totalt i alla FB-loppisar som finns. Oj oj vad jag fyndar. Själv har jag sålt tre par strumpbyxor. Alltid något.

Och så vann jag ju en bok om att resa med barn i thailand på en blogg. Den kom idag men har inte haft tid att bekanta mig med den ännu. Så kanske skatteåterbäring + thailand = sant???


Sen en bild på min gäspande dotter. Bara för att. Go natt!

Inga kommentarer: