torsdag 25 april 2013

Min kalender är här!


I LIKE!


Valde att man kan kryssa i vädret, veckans att göra och veckans lista. Det jag dock saknar är att klockslagen skulle gå från 8-20 nu slutar det på 18. Och i min gamla kalender så hade jag en tom spalt till höger att skriva viktiga saker i men nu får jag lära mig att använda dessa små där nere. 

Den verkar superbra och jag gillar att den har små bilder här och där. T.ex. vid halloween finns en liten pumpa, farsdag en slips och då klockorna skall flyttas så står det om det och vilket håll det skall flyttas mot (så att en lite dummare också förstår ;) 


På baksidan har jag ungarna. Tänkte ha dem fram först men ville köra lite ego och ha bild på mig själv. Det är ju min kalender!
Om jag gillar denna så blir det nog en nästa år också. Alla adresser var färdigt tryckta och till nästa gång blir det allas födelsedagar också.

So far so good!

Ja just det och så är den tjockare än min förra så det är lite mer att bära på. Men i min gamla finns ju en massa onödiga sidor som t.ex. adresser till alla universitet i Finland. Det gör jag liksom inte så mycket med. Har hellre tomma sidor med rader som man kan göra vad man vill med.

Inga kommentarer: