söndag 7 april 2013

Jag berättade väl nog tidigare att jag håller på att bli helt crazy av alla dessa FB loppisar som finns. 

Hittills har jag inhandlat en tunika, en klänning och en Bamsekjol.

Sen köpte jag av Linn ett klädpaket som fröken genast kastade sig över och sa åhå över det flesta dvs lyckat! Tack Linn!

Sen har jag ännu på kommande två par jackor och ett par utebyxor. Samt några bud på gång. Farligt det här!!!


Denna är på väg till oss.

Samt dessa:


Å andra sidan så gillar jag ju tanken med att allt inte behöver vara nytt. Och så ifall det kommer massvis med ketchupfläckar så är det inte hela världen. En del hoppas jag ju också att Astor skall kunna använda sen. Det som är lite synd är ju att det inte riktigt går att köpa vinterhalare och sånt till nästa vinter för jag har ingen aning om vilken storlek vår lilla tös kommer att ha eftersom hon är så liten ännu.   Hon går ju inte precis enligt måttabellerna. 

Nu skall jag surfa vidare!


Inga kommentarer: