torsdag 4 juli 2013

Shopping


Skulle på stan och reashoppa lite nytt åt barnen men det jag kom hem med var nog mer normalpris än rea. 2 reaprodukter av 7. Nå man kan inte lyckas alla gånger ;)

På polarn och pyret köpte jag handskar och leggings åt Rimma samt en basbody åt Astor. På Ellen och Elvira så kunde jag inte låta den där klänningen lämna kvar (var in och tittade på den tidigare och nu fick den följa med hem). Byxor åt Astor från Urban elk samt en helikoptermössa. Tycker det är så svårt att hitta fina strumpbyxor åt Rimma, alla är rosa eller randiga med ljusa färger. Ville ha riktiga pigga strumpisar och dessa är verkligen det. 


Älgtoken i mig finns nog fortfarande. Bara för att jag gjort av med hälften av mina älgnallar så tror folk att jag inte gillar älgar längre.


Ecco skor från Prisma åt Rimma eller Astor,  får se nu vem av dem som får ta den.

2 kommentarer:

Linda (kusinen) sa...

Åhhh vilken fin klänning!! :-) Jättefin!

Unknown sa...

Ja visst är den =) Det är farligt att gå in på butiker som säljer urban elk ;)