söndag 14 juli 2013

Vanishreslutat 1


Ja, här har jag då tvättat den lilla lappen (samt mitt eget lilla test) med vanish och jag tror resultatet talar för sig själv.

Å andra sidan så är det ju lite dåligt att det bara fanns med en lapp att klotta ner eftersom olika fläckar skall behandlas på olika sätt. Så på vissa satt jag geleaktiga vanish och så låg lappen i blöt en stund. Skall ännu prova vanish för vittvätt.

Fortsättning följer…

Vad innebär det att vara Buzzador?

Man får produkter hemskickade, testar dom och berättar vidare åt vänner och bekanta via bloggar, facebook, twitter eller face to face. Ibland kan man dela med sig av prover även till andra och få produkter innan de kommit ut på marknaden. 
Det är gratis att vara med och då man buzzat en produkt så skall man göra en slutrapport. 



2 kommentarer:

Linda B. sa...

Ser ut som när jag testa vanish i tiden, no result! ;)

Unknown sa...

Ja…blev nog lite besviken men eftersom den är vit skall jag ännu testa med det där medlet som är speciellt för vita kläder men vi får se...