måndag 1 juli 2013

Tiden räcker inte riktigt

Tänker blogga VARJE dag, men det går inte. Astor ligger fastklistrad vid bröstet hela kvällarna och kameran och sladden är ca 4 meter härifrån. 

Så vi får ta ett inlägg utan bilder.

Astor har som sagt börjat äta både det ena och andra och han tycks gilla allt. I like! 

Rimma trotsar hela tiden. Men så har hon börjat pussa på alla i familjen och är så söt som hon bara kan bli emellanåt <3

Idag har vi varit på mini 1-års kalas hos Jack. Superkul att träffa kompisar och nu då vi alla är hemma så borde vi ju verkligen träffas oftare. Måste bara få tummen ur! 

Så tappade jag en plomb igår och får tydligen vänta tills min tandläkartid ifall jag inte får en annuleringstid och om jag vill ha en sådan så skall jag ringa dit varje morgon klockan 8. 

Typ sånt händer här...

Inga kommentarer: