måndag 4 november 2013

Day 31: Re-Create your favorite tutorial

ÄNTLIGEN!!!

Jag säger det igen, ÄNTLIGEN!

Nu har jag fått den gjort. Den sista delen av den 31 dagar långa utmaningen som för min del blev ca två år lång. 

Det som jag tyckte var en av de svåraste men även en av de roligaste var vattenmarmoreringen. Klottigt, svårt, häftigt och synligt resultat.

HÄR såg det ut förra gången.

Och så här den här gången: 


Målade vit bas och använde gult, blått och rött till marmoreringen. Det som tog mest tid var att tejpa runt naglarna så att det lättare skall gå att få bort det som kommer utanför.


Så här snyggt var det innan tejpen togs bort. Massor av fina mönster på fingrarna. Snyggast blev nog vänster handens långfinger. 

Wihuu, utmaningen är över!!!

(och tusan också, vet ni vad jag googlade till mig, någon har kommit på en ny utmaning…får se om jag skall haka på eller inte)

Inga kommentarer: