fredag 22 november 2013

Nu går Astor. Jag får bara ta och ge mig. Har försökt med…kanske han bara tar lite steg eller det går ju så stappligt ännu. Men nu går han. Runt omkring här hemma. Svänger gör han också och fortsätter gå. Min lilla bebis går!!!

Bildbevis kommer en annan dag!

Vi var in till stan i dag och köpte ett badkar åt Astor. Vi har använt samma men nu går det inte längre. Rimma blir sur ifall vi vill att de skall sitta i samma. Så nästa baddag får de sitta i sina egna. Så köpte vi såndär id-band att lägga runt handleden på barnen då vi skall på resa. Och jag en ny glasfil, tappade min i golvet för en vecka sedan och jag vägrar använda någonting annat än glasfil. Trind hade en som hade en behållare som man kan lägga den i som ser ut som en mascara. Hoppas jag lyckas hålla den hel nu då. 


Rimma och jag 

Inga kommentarer: