onsdag 20 november 2013

Tema månad November mellanraport

KÖP Julklappar!
2 stycken är köpta, så jag kan väl inte säga att det går så värst bra :/

Ut och GÅ!
Första veckan gick jag 13,1 km och andra 13,7 km. Så det blev mer än jag hade räknat med. Hade ju som mål 10-12 km. Den här veckan ser det dock ut att bli lite mindre för Rimma har varit sjuk och vi har inte varit utomhus lika mycket.

ÄT EJ Sött/godis under veckan!
Detta har gått rätt så bra. Har ätit kiwin eller naturell yogurt med frukter om kvällarna. Missbrukar xylitolpastiller fortfarande under dagarna. Var hos Anna förra veckan och då blev det lite sött (men det var födelsedagskalas). Rimma blev sjuk i förrgår och igår då jag for till butiken så blev det en chokladplatta bara för att jag tyckte synd om mig (för att jag varit uppe på natten med ungarna) OCH för att A medgett att han ätit 2(!!!) bullar. ;) Utöver detta har det gått finfint.

Lite kvar av den här månaden så vi får se då… Ser lite dystert ut med julklapparna...

Inga kommentarer: