lördag 1 mars 2014

Ny Odd Molly och kalas


Nya koftan som jag bytte till mig. Härliga jordnära färger och lite glitter. Me like!


På kalas hos Amanda och Matilda och jag åt min första cakepop =)


Astor var finklädd och glad. Rimma var också glad och finklädd men hon fastnade inte på bild. 


Sen tog vi en selfie då vi kom hem.

Sen då barnen somnade såg vi på Putous. Det blir alltid en liten tomhet då ett trevligt tv-program slutar. Oj vad man fått skratta igen. Och så har det kommit en massa nya fraser som folk kommer att använda länge framöver….aaaaivan! Nyt mie romahan! Puhu vaan, puhu vaan puhu vaan… Spännande kommer att bli att se om det kommer fler säsonger och ifall det kommer så vem kommer att vara med. Jaska och Aku kommer tydligen inte att vara med om man kunde läsa mellan raderna. Och så är jag bombsäker på Aku och Krista är ihop! De bara måste vara det ;)

Inga kommentarer: