söndag 11 maj 2014

Morsdag och sånt


En cykelhjälm är något som jag verkligen behöver, men inte haft hittills. 


Ville ha en alldeles vanlig och den här blev det. En morsdagspresent som jag fick nu i veckan. 


Barnens Mommo fick en fotobok av barnbarnen. 

Själv blev jag uppvaktad med frukost på sängen och ett fint kort som barnen gjort själva. Igår kväll fick jag en massiv blombukett av A och så drack vi skumpa, åt leftovers och såg på musikspektaklet. Är inte så säker på om rätt låt vann enligt mig. Gillade Slovenien bäst och de fick ju typ inga poäng alls så min musiksmak är väl inte den bästa då kan man anta. 

Resten av dagen spenderades hos Gammelmommo samt Mummi och Vaari. Nu sover barnen och jag skall ge mig på några rester från gårdagens FF-träffis.


Gjorde en beställning till Kuopus här i veckan. Papegojklänningen från Lipfish har jag dreglat över ett tag och nu då de hade lite rea så tänkte jag att det är nu eller aldrig och beställde den. Ett par basstrumpbyxor åt Rimma och en helikopterblus åt Astor trillade också ner i köpkorgen samt ett par fleece-kaulurin till vintern. 

Inga kommentarer: