lördag 24 maj 2014

Sjukt varmt, bokstavligt!!!


Efter en jobbig natt (Rimma spydde 3 gånger) så vaknade jag och Astor vid 8-tiden, chillade en stund, åt frukost, Astor försökte väcka sin syster och sin far men de ville sova vidare. Rimma vaknade till slut 11.30-tiden, åt lite, spydde lite mer, åt och spydde, lade sig på soffan och tittade på barnkanalen, somnade och vaknade 16-tiden. Blev riktigt orolig där ett tag för, ni vet, det finns ju inte så mycket att ta av för henne. Sen då hon vaknade kunde hon äta och dricka men var ganska svag. Nu sover båda barnen och vi tittar på Bond. 

Vi skulle på kalas idag men fick inhibera det. :( Försökte vara ute men det var ganska varmt och förkylningen gjorde det jobbigt att andas och jag har snutit mig HELA dagen så jag är alldeles röd under näsan.

Men för att komma med någonting positivt så har jag fått mer färg än jag brukar ha den här tiden på året. Och det är trevligare att vara sjuk då det är varmt än då det är -18 grader och man bara kan vara inne. 

Nu skall jag planera vidare på Stockholmsresan...får se om vi hinner till alla ställen som jag planerat in??? Å vad jag älskar att resa, att planera, att resa, att minnas resor...

Inga kommentarer: