söndag 11 januari 2015

Inlägg nummer 1360 och Astor 2 år


Den här sötnosen fyller 2 år i dag. Han uppvaktades med presenter på sängen och fick bl.a. en gul lyftkran i trä. 
Resten av dagen har bestått av städa huset, baka, ha lite gäster, baka lite till och så har jag och Rimma varit på födelsedags kalas. Eller egentligen så var det bara Rimma som var bjuden, men tyckte hon var lite väl liten att klara sig själv ännu så jag var med (likaså typ 6-7 andra mammor). Det var roligt att träffa lite andra vuxna än de man brukar (nå, ok...kände nog de flesta om jag riktigt tänker efter). 

Då barnen somnade så gjorde jag klart kakorna för morgondagen (tror inte alls att de blir så goda som jag hade föreställt mig, men det återstår att se) och blåste ballonger. Nu är det bara pajarna kvar och frostingen till cupcakesarna. Men det fixar vi i morgon. Samt det sista till tårtorna. 

Inga kommentarer: