fredag 11 november 2011

11.11.11

Elva elva elva.

Dagen till ära har A börjat jobba, Pingvinen skrikit som en liten gris hela morgonen och jag fått glädjebeskedet från mödrarådgivningen att jag får sluta med min sköldkörtelmedicn som jag ätit i flera år. Jag hade ju liksom tagit för givet att jag skall äta denna medcin resten av livet så jag fattar inte riktigt att jag får sluta med den.
Hur skall jag komma ihåg att INTE ta den?

Pingvinens skrikperiod ville liksom inte riktigt sluta så jag drog på henne halaren och satte ut henne i vagnen. Och så somnade hon. Hon är gjord för att sova utomhus tydligen. Inte mig emot!

Igår hade vi besök av K, M och lilla H och Pingvinen fick så fina presenter från Urban Elk. Ett märke som jag gillar så mycket. Jamen, namnet säger ju det. ÄLGAR!!!


Inga kommentarer: