fredag 18 november 2011

Brändö runt

Zonterapin gick superbra idag!!! Fröken var på sitt bästa humör, hann inte somna i bilen och log och talade med Aila. Enda gången hon blev lite sur var när hon tog fram pinnen som man tynger under foten med. Då allt var över somnade hon nöjd i bilstolen och jag tänkte vi skulle göra en Brändö runt.

Hade ju hört rykte om att Idols folk kommer att finnas lite här och där men såg inte något som syftade på idols. Så jag for till Säde istället. Jag skulle bara titta, men det var svårare än jag trodde. Klart att flickan skall ha sitt första egna julpynt, visst!?? Och småa cupcake formar till dopet hittade jag också (trots att jag efter att ha läst runt i bloggar kan konstatera att cupcakes är out och cake pops är in). Alla små tjejer bör ju även ha en grattis vimpel, eller hur?



Julnisse från Maileg


Efter vårt besök på säde for vi via vinkelgatans hamn, tittade lite på fina hus från bilen och sen kom vi hem och har läst bloggar. Jepp, fröken också...väldigt intresserad av inredningsbloggar. Det skall börjas i tid.


Inga kommentarer: