måndag 21 november 2011

Fått/Köpt


Idag tog jag en sväng via stan och sen åkte jag till GWgallerian och kom än en gång ihåg hur mycket bättre utbud de har i gallerian. På Lindex i stan var de flesta strumpbyxor åt barn i Pingvinens storlek slut, här fanns det hur mycket som helst.

Tre par strumpbyxor fick komma med, två bodysar (den ena dock för stor, skall bytas) och en rosa mössa så folk slutar tro att hon är en liten kille. Köpte även ett par strumpbyxor åt mig själv och ett par strumpor. Hade ju fått köpkort till Pingvinen så jag tänkte att detta var ett ypperligt tillfälle att använda detta och vad händer vid kassan??? -Tyvärr så tar vår kassa inte emot presentkort idag, det är något fel. Vi har kontaktat vår helpdesk. Suck, nå anyway, jag köpte dessa iaf. Får använda köpkortet åt mig själv nu då. lite senare.



Av H&V fick Pingvinen en Arabia Mumin servis med kopp och tallrik. Av B&E fick hon sina första jeansleggings och en snygg röd blus från POP. Av mina arbetskompisar ett par rosa uggs och en jeansklänning. Och den sista, Älgklänningen av märket Lipfish har jag själv köpt. Klart ungen ska ha en älgklänning!!


Vad händer där nere medan jag bloggar?? A käkar glass och Pingvinen sover i Klimpes gamla pyjamas.

Har röjt upp i mitt klädskåp och skall föra en påse till Nathalie och Isabelle igen, det som de inte vill ha kanske dyker upp på loppis i något skede.


1 kommentar:

Kaija sa...

Ihana, ihana ihana Lipfish -mekko!! Kyllä muutkin, mut toi :D