måndag 14 november 2011

Mamma-Barnträff

Idag var jag på mamma-barnträffen som ordnas av rådgivningen. Det var jätteroligt att träffa alla igen och nu hade alla så mycket mer att tala om och det var intressant att höra om andras förlossningar och amningsproblem. Man vet att man inte är ensam om sina funderingar och bekymmer. Skall på nytt nästa vecka.
Fröken sov snällt en stor del av tiden, vilket var positivt och somnade sen här hemma på nytt och sover fortfarande.

På onsdagen skall vi med lilla pingvinen på zonterapi för att se om det hjälper mot magen. Det hoppas jag verkligen att det gör.
Sen bokade jag tid till ögonfransförlängning så jag är snygg på dopet sen =) Vad jag skall ha på mig så det är sen en annan femma. Kanske jag har så snygga fransar att ingen ens ser vad jag har på mig, blink blink...

Hade ingen trevlig bild att komma med idag så...blog on...

Inga kommentarer: