lördag 12 november 2011

Nagelstuff

Har länge redan funderat på att jag behöver en dottingtool att dekorera mina naglar med. Beställde just ett helt set med dessa.


Samtidigt så klickade jag hem



En XL stamper att göra "hela nageln" dekorationer med. Denna lär ska vara såå mycket bättre än Konads egna.


Nailwheel som det egentligen är meningen att man skall öva sig på. Jag skall måla dessa med alla lack som jag har och lägga undan en del av lacken, sen kan jag bara kolla på wheelen vilka färger jag har i t.ex. en viss låda. Smart va?! Köpte hela 3 stycken (0,90e styck)

Och så var jag bara tvungen att köpa två stycken Image plates ;)



När jag sedan skall ha tid att använda dessa vet jag inte, men det är ju himla tur att jag fick en liten tjej som förhoppningsvis någon dag också vill fixa sina naglar tillsammans med mamma.

Inga kommentarer: