onsdag 16 november 2011

Mammaträff och zonterapi

Denna dag började lite så där, hur säger man, inte så bra. Fröken vaknade ca klockan 6 på morgonen och hade så jätteont i magen och skrek och gnällde. Sen åt hon och vi steg upp klockan 10. Redan 11 var vi på mammaträff och hon var hur nöjd som helst och vaken. Var roligt att träffas och se hur alla har växt och blivit så stora. Skall träffas igen med mammorna i december. Det är tur för jag hade så bråttom till nästa ställe!!



Pingu är alltid med...stackarn blir hjärntvättad ;)


Så här ser vi ut idag. Mamma med mysblus från Odd Molly och bebisen med body från Urban Elk och byxor från Lindex.


Här är en del av mammorna och bebisarna

Zonterapi var nästa på schemat och detta gillade fröken inte alls. Hon gallskrek nästan hela tiden. Efter detta sov hon VÄLDIGT länge. Stackars liten var väl helt slut. Skall på nytt på fredagen. Nu gäller det bara att hoppas att det hjälper!!!

Och nu, äntligen så är vi nog överrens om namnet...


6 kommentarer:

Annika sa...

Hur snabbt ska zonterapin ge resultat då? Vad tyckte du om det? Fin blogg du har förresten! :)

Unknown sa...

Kul att du hittade hit =)

Zonterapi skall ge resultat efter 3-5 gånger, sällan efter första sa hon. Det var helt ok men ganska hemskt då hon skrek hela tiden. Jag tänkte dock att det är ju för hennes bästa. Hoppas nu att det hjälper. I natt vaknade hon klockan 5 och skrek och samma 8 tiden, efter detta sov vi båda till 11.30 ;) Som tur behövde vi inte stiga upp tidigare!

Frejon sa...

men gud vilken bild på mig, vadå slö tant i soffan?
hoppas terapin hjälper

Unknown sa...

Frejon: Vi var alla lite slöa. Förutom jag som var superstressad. Hann inte riktigt njuta av träffen då jag hade så bråttom till nästa ställe. Noh, nästa gång.
Hoppar verkligen att terapin skulle hjälpa, annars får jag gå i nån annan form av terapi, höh höh...hehe...

Linda (kusin) sa...

Spännande att få höra vilket namn ni valt :-) Det blir efter dopet..man får höra det, antar jag :-)

Unknown sa...

Linda: Jag messar dig genast före eller efter dopet =)så jag håller nog dig up to date...