torsdag 21 augusti 2014

De senaste dagarna...



Inne på Lagerhaus så kunde jag inte längre motstå dessa små godingar. Senast klarade jag av det men den här gången gick det inte. Nu borde man ordna glassparty. 


Rimma och jag var på min Mommos systers 80 års kalas förra helgen. Först ville hon inte komma med (ville hellre fara iväg med sin Pappa och Astor till Mummi och Vaari) så jag fick muta henne. Du får sitta i den röda vagnen om du kommer med. Japp, det fungerade!


Klänning från Odd Molly och smycke Thomas Sabo. 


Laxsoppa med saffran. Supergott! Och ett glas vin. Säger det igen, supergott!


Rimma höll sig till sin vanliga mjölk och bröd-diet ;)


Hos Mummi och Vaari



Busunge som inte vill ha på sig sin mössa. 


Och Rimma har börjat i klubben, kan ni tänka er?! <3 Här är hon på väg dit för första gången, Herr Nilsson är med och tossorna i ryggsäcken. 
Väl där så lämnade hon med glädje. Jag sa hej då och att ag skulle fara till stan på ärenden och det var det. Dit lämna hon och jag for till stan och köpte nya skor  och stövlar åt henne, märkpenna, mapp och regnjackor. 


Emma var huslig och bjöd in oss på tårta till nya huset. 


Mommo rusar förbi =D


Smarrig tårta


Busunge


19 augusti hade vi ju bröllopsdag också. Vi brukar alltid hitta på någonting men den här gången så blev det bara varsitt minipaket med Ben and Jerry´s. Det har varit så mycket nu med svärföräldrarnas källare, klubbstart, regn och jaa...man kan hitta på en massa orsaker till varför vi inte hittade på någonting. Men nästa år, då kanske?! 

Inga kommentarer: