tisdag 5 augusti 2014

Loppis i Fagerö

I lördags så hoppade vi i båten och styrde mot loppiset i Fagerö. Rimma lämnade på villan med Mummi och Vaari men Astor fick komma med. 





Jee, loppis!!!


A och Astor gick omkring lite och gick sen ut och leka. Jag gick omkring en stund och tittade. Det fanns mycket böcker, på svenska förstås vilket jag blev glad över. OM jag skulle läsa deckare så skulle jag säkert köpt mig fördärvad! Men min livliga fantasi tillåter inte det så det fick bli en riktigt tjejbok istället ;)


Barnkläder och skor fanns det en del av men hittade inga passliga. 


Astor hittade en dörr att leka med.


A chillade på gräsmattan.


En amelia, en rosa ponnyhäst åt Rimma (att ha på villan), en bok att läsa till kvällssaga och en bok åt mig. 


Inga glassar blev det den här gången för kön gick ända ut. 

Hoppade i båten och gasade tillbaka mot villan. Första gången man åkte båt till loppis, check!

Inga kommentarer: