tisdag 12 augusti 2014

Glada barn

Igår fick vi besök av Moffa&Co och det var superkul!


Moffa kasta upp bollen på taket och så kollade vi var den landade. Mycket roligt enligt barnen!




Idag for vi iväg till öppet dagis och precis som jag visste så gillade barnen det. Och jag fick hem dem utan skrik och en massa onödigt ståhej. På torsdag skall vi dit igen och träffa alla andra familjer vars barn skall börja i klubben. Rimma tyckte det var så roligt idag att hon inte orkade äta någon middag och efter en stund så hittade jag henne sovandes i sin säng. 


Inget som händer här kan jag säga. Hon fick sova en stund men sen var jag tvungen att väcka henne för en vill ju sova ikväll också ;)

Nu sitter jag här och googlar Umeå. Skall dit snart och det är ju så länge sen jag varit där så man kan säga att det är första gången ;)

Inga kommentarer: