lördag 30 augusti 2014

Outfit och frukost


På väg på POMPdeLUX "party". Beställde en födelsedagsklänning åt Rimma och ett par byxor åt Astor. Fanns mycket fint men det är både Me&I och Nosh Organics på kommande och jag har redan sett ut en massa fint från dessa. 


Det som jag försökte fota är ju byxorna. Jag har inte ägt ett par svarta byxor på åratal. Har bara haft jeans. Nu blev det ändring på det. Gick in på Vero Moda och blev riktigt positivt överraskad av utbudet. Nöjde mig med ett par byxor den här gången. Om dom visar sig vara bra så kan det bli fler.

Rimma gick och blev lite förkyld, Astor också för den delen. Själv har jag lite i halsen. Inte roligt! Man tänker ju givetvis: är det nu det börjar? Vi som fått vara så friska hela sommaren. Och mest av allt tänker jag på hur detta skall påverka min nya hobby. Har ju länge varit orolig att bli sjuk. 


Gullegrynen i morse. Man kan inte tro att den ena låg och gallskrek FLERA gånger och vred och vände sig som i exorcisten. Och att den andra var vaken mellan 3 och halv 5. Det som är synd är ju att de alltid blir sjuka då A är på jobb. 



Som tur har dagen gått bra i alla fall och de har orkat leka och hålla på. 


Härligt då det ännu finns jordgubbar. Blåbären är inte finländska, trodde de var de, annars skulle jag inte ha köpt dem. Men det är bara jag som äter dem så ingen skada skedd. 


Frukosten ser ut så här nuförtiden. Har just bytt ut smaksatt yoghurt mot naturell. Det smakar helt ok men nog gillar jag vaniljyogurt bättre nog. Men kanske man vänjer sig. 

Inga kommentarer: