tisdag 27 september 2011

En Lista och dagens höstbild

Dagens humör: Bra, har dock sovit lite dåligt.   
Dagens mående: Tungt, vill att Pingvinen skall börja titta ut.
Dagens borde: Åka iväg på sista förlossningsförberedelsekursdelen.   
Dagens frisyr: Samma som i natt, har inte gjort nåt åt kalufset än.
Dagens smink: Inget, bara mina fransar. Blink blink...
Dagens klädsel: Mjukisbyxor från Gant, topp och långärmad från HM och en svart lång kofta från Cubus.  
Dagens planer: I morse var vi med bilen till en såndär firma som skall göra våra rutor där bak mörka, vad heter det, tona rutorna? Bilen skall hämtas, sen blir det förlossningsförberedelse och sen vet jag inte, slappa i soffan kanske.
Dagens materiella vill ha: Är min Pingvin materiell??? ;)
Dagens fundering: Man brukar ju säga att man skall städa för att få ut bebisen, tror ni att det fungerar lika bra om A städar och jag ligger på soffan? Det testade vi idag, får se om det får ut ungen. 
Dagens beroende: Fazerina, som alla andra dagar!!
Dagens tråkigaste: Att ingen Pingvin kommit ut ännu.
Dagens längtan:  Pingvin-längtan!
Dagens superlängtan: Hmmm, Pingvinen UT NU!
Dagens tidning: Mama och lantliv
Dagens låt: Lyssnade på Nova imorse men har ingen aning om vad jag lyssnade på.


Så här fint väder har vi också

Inga kommentarer: