fredag 23 september 2011

Östermyra och byte av chassit

Idag var vi till Östermyra för att byta ut chassit på vagnen.


Så detta övre chassi är nu utbytt mot detta:


Det var synd att det var tvunget att bli så här, men vad gör man om man inte får ihop vagnen själv? Det nya chassit passar bra till vagnens färger så vi är nöjda. Och det viktigaste av allt, jag får ihop vagnen själv, utan att behöva be om hjälp varje gång =)

Sen köpte vi lite blommor och en dinglis...


Och for och hälsade på den sötaste lilla bruden i hela Seinäjoki


Eftersom vi hade en sån intressant dag idag så vet jag ju att ni dör av nyfikenhet att veta vad vi gjorde igår, eller hur?!


Jag utrustad med min nya fina Odd Molly lotta lotta long coat, väska från Mulberry, Tunika från Odd Molly som knappt går på längre, skor från Mekka och gravidjeans a´la hm mama.




Jepp, vi åkte till flygfältet för att se på då flyget till Turkiet åkte iväg. Om vi kände nån som skulle åka iväg, nää inte vad jag vet, men kul var det i alla fall.
Före detta var vi dock på en fantasia till Marco Polo.

2 kommentarer:

Hanna sa...

<3 ihanat kukka ja ammuu!tack tack tack,prinsessa kiittää! *halit*

Petra sa...

Ihanaa jos tykkäsit =) Paljon haleja sinne ja mukavaa ristiäispäivää!