söndag 25 september 2011

Vecka 41 och BF idag

Så var vecka 41 här så att det dundrade. 25 September var det tänkt att denna Pingvin skulle komma ut men vi har bara 3,5h på oss så det lär ju inte hända i första taget.

Inatt trodde jag faktiskt att det startade men det visade sig att jag ätit något opassligt eller så var jag helt enkelt magsjuk, satt på toaletten och spydde...jättehärligt. Ont i magen hade jag och fattade inte vad jag skulle ta mig till. Som tur gick det över och jag kunde somna om med hjälp av A som masserade min rygg och en kokhet vetedyna. Inget jag rekommnederar så där i slutet på en graviditet!!!


Så här ser man ut då man spytt hela natten och bara väntar på att få ut bebisen.

Igår var Emma och Klimpen här en stund:


Här försöker Klimpen tynga ut Pingvinen och riva av mig toppen.


Chillar en stund.

Läser bok med A.

Typ sånt.

Inga kommentarer: