tisdag 13 september 2011

Tisdagen den 13 September

Idag fyller min Stepmother typ 25 år. Grattis Carina! ;)

Jag har spenderat en del av dagen på stan. Ett bank besök. När har jag senast varit inne på banken egentligen? Som tur var det ingen pensionärsdag så det gick snabbt och smidigt.

Sen for jag till Sinooperi för att hitta fina tyger till Pingvinens sängöverkast. Jag hade tänkt vänta tills jag vet om det blir en pojke eller flicka, men hittade en massa fina neutrala färger så dessa skall jag föra till A´s mamma så får hon fixa detta.


Efter detta gick jag via Eurokangas och köpte en bit grått fleecetyg. Detta skall sys fast på andra sidan om mina stickade rutor och detta skall bli ett vagntäcke.



Efter detta blev det en sväng till Lindex som resulterade i en amingsbh i svart. -20% var en överrasking då jag kom till kassan. Man tackar!
Sen åkte jag till Säde på brändö för att kolla läget. Jag saknade ju lite julgrejerna, men det är på gång sa försäljaren. Skulle vilja ha ett sånt där litet hus i zink, men har ännu inte hittat något passligt. De skulle få in så nu är det bara att vänta eller fynda via nätet.
Othello var mitt sista stop och därifrån fick jag med mig två bakelser. Så då A kommer hem från jobbet idag så skall han få hallonbakelse.



Dagens shoppingsaldo:



Och så här ser shopperskan ut





2 kommentarer:

Hanna sa...

Sicken präktig och fin mage du har Petra! Wow!

Petra sa...

Jaa, hördu...det börjar nog kännas nu. Du har ett tag kvar men vänta bara ;)