måndag 26 mars 2012

På stan

För några dagar sen så var jag på muksukirppis här i stan, med ALLA andra mammor i staden, och försökte norppa åt mig så mycket bra plagg som möjligt. Hittade en del bodyn och sånt åt Rimma.
Efteråt gick Anna, Pia och jag till stan. Utan barn och bråttom.




1 rum och kök hade supergod mat. Getost kan aldrig bli fel. (Eller ju det kan det, kommer ihåg en gång på mitt förra jobb…då gick det nog fel)

Pia och jag klädda i Pink. Min nya Remix blouse är underbar, aningen för stor men det gör inget, den är luftig och sval och världens finaste!

2 kommentarer:

Annika sa...

du har så rätt; getost kan aldrig bli fel!!:) ja eller oftast inte iaf. ska själv till 1 rum & kök på onsdag, nån mat du rekommenderar? vad var det där du åt t.ex.?

Unknown sa...

Ja vad månne det där var. Nån form av sallad med getost. Kommer ej ihåg namn men gott var det. Gillar allt sånt där speciellt, t.ex. pincho har ju bara för god mat. =)