fredag 16 mars 2012

T.G.I.F eller?

Sen man började mammaledigheten så är det ingen skillnad vilken dag det är. Speciellt i den här familjen då Pappan är ute till havs eller jagar bovar oftast på veckosluten. Så även detta veckoslut. Kommer väl mest att hänga här hemma eller i morgon skall jag med Pia och Matilda till Sundom och titta närmare på den stora propellen. Japp, där här vi en riktigt ordentlig utflykt.

Just nu sitter jag som bäst och funderar på om jag skall åka in till stan för att köpa godis eller om jag inte skall göra det. Livets stora och svåra val!
För ni vet, närmare än i centrum så finns det inga goda godisar. 

Åka, inte åka?


Mamma! Bestäm dig!


4 kommentarer:

Annika sa...

definitivt åka. men det kanske är för sent att påverka sådana stora beslut nu..? :)

Unknown sa...

Det blev nog åka =) Godisplock med Rimma under armen, men det gick nog det också! Man ska ju lära sig från liten ;)

Caziina sa...

Alltså kan man bli nå sötare..? :-)

Unknown sa...

Ja alltså jag vet int vems gener hon fått då hon e så de sötis!