lördag 21 april 2012

123 plagg och saker

Loppisbord from i morgon. Big panik och så bestämde jag mig att här ska banne mig prissättas. Så det har jag gjort hela dagen. Mest med lappar som 1e och 0,20 e. Vete gudarna om jag kommer upp i ens 30 euro med mina låga priser. Men ok, det finns även varor med priser som 17 euro och 4,50 så kanske jag har en chans att gå på +. Eller vi lägger det så här, om det efter två veckor känns som om det var onödigt att ta ett loppisbord så kommer jag ALDRIG mer att göra det. OK?!

Rimma mår bättre och har inte längre feber. Så vi skall på babysim i morgon. Vi har redan missat en gång och det är ju bara några gånger kvar. Och så kommer vi att missa sista gången också. Vi får ta igen det i Spanien då. Simma med lite medusor. 

På hus/bostadsfronten är det på gång, igen. Det är alltid på gång åt något håll. I kväll skall vi IGEN bestämma oss för ja eller nej. Börjar bli lite tjatigt. Men denna gång kan jag ju stolt meddela att vi faktiskt hittat ett alternativ som uppfyller ALLA våra krav. Prismässigt bra, läget super, gavellägenhet, 4 rum, öppen planlösning och garage + bilplats. Krävs givetvis lite renovering för att få det att passa just oss men bra verkar det. 

Återstår att se!




1 kommentar:

Linda (kusin) sa...

Åh spännande!!
Väntar med spänning på fortsättningen...vad ni bestämmer er för :-)