tisdag 10 april 2012

Are you ready to go back to Titanic?




Pia och jag styrde kosen mot Gloria i går och Titanics 3D version. Det är nog en film som man skall se på bio, verkligen! Jag var och såg den 2 gånger då den kom. Pia vinner dock med sina 7 gånger ;) Sen har jag ju sett den ett antal gånger på vhs också. 
3D effekterna var riktigt bra och trots att man vet vad som kommer att hända så var det nästan som att se den för första gången igen. Man blev lika berörd på slutet och flickorna på raden framför grät så att deras svarta mascara rann längs med ansiktet ;-) Vattenfast is da shit säger jag bara. 

Nu behöver man inte se filmen på 10 år igen. 

Det skulle verkligen ha varit en upplevelse att vara med på en Titanic memorial cruise. Mest glad skulle jag vara över att få klä mig i alla de fina kläderna de hade på den tiden. Kläderna var så kvinnliga och vackra.














Underbara kläder!!! Svårt att hitta någon favorit. Gillar ju allt med bling bling men favoriten blir ändå den som är här längst ner, hittade tyvärr ingen bra bild av den. Mossgrönt och spets samt en orange blomma i midjan. 
Här borde jag göra mat eller något vettigt medan Rimma sover och vad gör jag? Googlar klänningar från Titanic ;)

Inga kommentarer: