söndag 29 april 2012

Pincho



Som redan sagt tog jag en sväng in till Pincho i dag och jag blev inte besviken denna gång heller. Maten, eller Tapas som det ju heter, är supergoda! I dag åt jag getostpaj och Serranoskinka med honungsmelon. 

Jag tog steget längre och lyxade till det med ett glas vin denna gång. Ensam! Skönt att sitta och titta på vimlet, lyssna på spansk musik och käka tapas och dricka vin. Lyx för en trött mamma. 



Att sen servicen är superbra vill jag också påpeka. Medan jag satt där så tog batteriet slut i min telefon och jag hann undra hur i hela fridens dag jag skall få A och Rimma att hämta mig då det inte går att få tag i mig. (Detta problem hade man inte t.ex.1997, då bestämde man allt på förhand ;)
Anyway, min underbara småkusin Jasmin kom till min räddning och lånade ut Pinchos egna laddare.




På vappen har de vappubuffa, det skall ni prova på!!! Boka boka!


Man kan också reservera bord
På numret: +358 6 212 4113 / +358 20 780 8870


Jag njuter av maten och vinet!


Jasmin hade bråttom och minglade bland kunderna.


Gracias until next time!


Inga kommentarer: