söndag 29 april 2012

Släkten



Rakryggad unge


Släkten!


Barnrummet


Melissas tårta


4 generationer på rad =)


Nea å Sebbe


Var en sväng till stan i dag och köpte en massa kul åt Rimma. Egentligen skulle jag bara gå och titta på polarn och pyrets second hand loppis men jag ser rött av MYCKET folk i liten butik, så jaag gick in och sen ut tillbaka. Stegade iväg till Kapp Ahl och köpte lite nytt åt Rimma. Sen bar det av till Indiska var jag köpte lite stuff till den nya hemmet och ÄNTLIGEN en ny sjal för att ersätta den gamla som A tvingade mig att kasta. Min "fina" resesjal. Den som är till för: kallt i flyget/bussen-vira in dig, solen skiner-vira in dig, tempel-gå-ej-in-med-bara-axlar-vira in dig och annars bara vira in dig. Den förra hade sett många länder och tappat färg. Nu köpte jag en ny vit. Lite annorlunda och känns inte riktigt hemma ännu men snart så.

Sen var jag in på Gina Tricot. Och konstaterade att jag är gammal och gick ut. NEONgul, grön, rosa, pink, orange…ingenting som skulle passa mig. Mötte upp A och Rimma och köpte en "vit låda" till datorn. Fråga inte vad den heter eller vad den gör, men BRA är den vet ni för 169 euro! ;)

Jag stannade själv på stan en stund och skulle gå lite i affärer och vips så fanns en svart bikini i min väska.   Sen så strövade jag omkring lite här och där och började känner hunger. Så jag tog en sväng till Pincho och väl där så tänkte jag att man kanske skulle ta ett vinglas…lyxa till det lite. Absolut värt det!

Inga kommentarer: