lördag 7 april 2012

Påsken

Bildregn från påsken!



Lugnet före stormen



Påskcykel


Förrätt!


Broiler, en per två personer =)


K fick alarm och hoppade med brandkläderna in i en röd bil och så gasade de iväg mot branden.


På med stövlarna och på äggjakt


Nej, inte mitt ägg!



Inte mitt heller…


Söka söka...


Hmm…vad ser jag där???



Ha ha det var mitt. Targa kollar att det är rätt =)


Emma söker febrilt


Katt-Klimpen tar det lugnt.


Mamma kommer med kaka från Maxmo hembageri! Alltså det är nog den godaste chokladkakan som finns!


Man skulle inte tacka nej till utsikten





Ett sånt här uterum vill jag också ha!!!




Vill ha!!!




Många skötare finns det. Flison med Rimma.


Cissi chillar!


Vi åkte hem precis då de tände brasan.

En riktigt rolig dag med god mat, många skratt och roliga typer.

Glad påsk

Inga kommentarer: